úterý 24. července 2012

BB krémy SKIN79 - Absolute Total

Absolute Total BB Cream

V mém minulém článku jsem psala o 10 vzorcích bb krémů, které jsem si objednala. Vzorek mi vystačil na celý týden a pečlivě jsem testovala.

Oficiální text:

Trojitý účinek BB Creamu zajišťuje projasnění pleti, vyhlazuje vrásky a intenzivně chrání pokožku před UVA a UVB zářením, tím udržuje pleť krásnou a zdravou. Diamantový prášek a ingredience z pěti drahokamů (např. ametystu a rubínu) rozzáří a rozjasní pleť jako šperk. Komplex výtažků z květin dodává pleti svěžest, pružnost a hladkost a chrání ji před vnějšími škodlivými vlivy.


  • Špičková celková péče - změní nudnou a nevýraznou pleť na jasnou a odolnou. Trojnásobný efekt se zvýšenou UV ochranou.
  • Chrání namáhanou pleť - chrání pleť před škodlivými vlivy prostředí. Problematické pleti dodá čistotu a zdraví.
  • Leská a zářivá pleť jako šperk - vylepšený MX-11 komplex udržuje pleť hydratovanou a hladkou po dlouhou dobu.
  • Svěží a hydratovaná pleť - Diamantový prášek a ingredience z pěti drahokamů rozzáří a rozjasní pleť. Komplex výtažků z květin dodává pleti svěžest, pružnost a hladkost.





Vhodný pro typy pleti:
  • Mastná pleť
  • Tmavá a unavená pleť
  • Pleť s pihami
  • Pleť s rozšířenými póry
  • Pleť s vráskami
  • Všechny typy pleti

Co má dokázat?

Proti vráskám:
To nemůžu moc posoudit, protože žádný nemám, pouze mimické, ale ty byly méně viditelné, takže asi ano.
UV ochrana SPF 37:
Super řešení na léto, kdy na sebe nechcete patlat mastné opalovací krémy.
Překrytí vad a nedostatků:
Tady bych se už tak neradovala. Žádný zázrak rozhodně nečekejte. Krytí je lehké a i přes vrstvení se nezvýší, ale nedokonalosti nezvýrazňuje. Pleť sjednotí a vypadá lépe.
Stažení rozšířených pórů:
Nejspíš souhlasí. Póry nezvýrazní, ale jsou překryté.
Ochrana před škodlivými viry:
Po celou dobu používání se mi udělal jenom jeden drobný pupínek, takže spokojenost.

Odstín: S barvou odstínu jsem nejspokojenější. Naprosto dokonale splynula s barvou mé kůže a vůbec nebylo poznat, že něco na obličeji mám. Odstín nebyl vůbec šedivý jak jsem čekala, ale mírně růžový.

Suma sumárum
S tímto BB krémem jsem vesměs spokojená. Vypadá přirozeně, má vysoké SPF, ochrání. Dokonce se mi po něm tolik nemastila pleť, což jsem vůbec nečekala. Jen to krytí by mohlo být lepší. Uvidíme, jak na tom bude zbytek BB krémů. Kdybych ho našla někde za dobrou cenu, nižší než e-shopu, šla bych do něj znovu.

Žádné komentáře:

Okomentovat