čtvrtek 12. července 2012

Matující papírky na pohlcování lesku

Super tip pro mastnou pleť

Myslím si, že většina z vás matující papírky určitě zná. Pro nezasvěcené dodávám, že jsou určeny k absorbaci přebytečného mazu. Obzvlášť pro mastnou a smíšenou pleť je to dobrá vychytávka. Já osobně mám smíšenou pleť, ale v T-zóně se mastím extrémně, hlavně to moje čelo :-(. Teď v létě nerada používám make-up a pudr, ale zároveň se mastím ještě více a to jsem si myslela, že už to víc nejde. Proto se bez matujících papírků neobejdu. Dnes bych vám chtěla dát tip na jedny z nich, které jsou levné a zároveň účinné.

Tyto jsem si koupila z e-shopu elfkosmetika.cz za 45 Kč. Vše důležité o značce e.l.f si můžete přečíst na webu. Teď k samotnému produktu.

Obal výrobku je jednoduchý z papíru, takže se snadno roztrhne, ale jinak k němu nemám žádné výhrady. Balení má celkem 50 kusů, což si myslím, že je dost a díky tomu dlouho vydrží. Na jedno použití si vystačím většinou s jedním papírkem, někdy spotřebuju rovnou dva. Mastnotu absorbuje velmi dobře, po použití je pleť matná, bez použití pudru se začnu mastit asi po hodině.

Suma sumárum: Pokud máte problémy s mastnou T-zónou, tyto papírky vám ráda doporučím.
Znáte jiné matující papírky? Jsou lepší nebo horší než-li tyto?

Žádné komentáře:

Okomentovat