středa 11. července 2012

Můj nejoblíbenější antiperspirant

Garnier Mineral Ultra Dry

Dlouho jsem přemýšlela o tom, jaký má být můj první článek. Protože je léto a momentálně panuje venku veliké teplo, rozhodla jsem vám představit svůj nejlepší antiperspirant. Netvrdím, že neexistuje lepší, berte to jako můj subjektivní pohled. Myslím, že většina z vás ho zná, protože minulý rok vyhrál v časopisu dTest, myslím, že to bylo číslo 8/2011.


Samotný vzhled antiperspirantu se mi velice líbí. Na fotce si můžete všimnout, že nemá víčko, ale je na zámek, což mně osobně velmi vyhovuje. Stříká tak akorát, nemusíte se bát, že to s ním přeženete. Desing obalu je poměrně jednoduchý, nic přeplácaného. Působí na mě svěžím dojmem :)

Teď přejdeme k účinkům. Ty jsou velice dobré. Ještě nic mi nepomohlo proti potu tolik, jako tento antiperspirant. Několik hodin po nastříkání se nepotím vůbec, odpoledne už trochu ano, ale není to nic hrozného. Podle výrobce má vydržet až 48 hodin, což jsem nezkoušela, v tomhle počasí se radši osprchuju. Vůně je jemná, unisexová a nebije se s parfémem. Taky nedráždí kůži, s čímž jsem měla párkrát problém. Jediné, co mi vadí je, že rychle ubývá a taky ještě jedna věc mě udivila. Když jsem se ještě ten den večer holila gelem a žiletkou, začal dělat žmolky. Nevím proč to tak je, ale jinak je prostě úžasný :)

Pro ty, koho zajímá složení:
ISOBUTANE, DIMETHICONE, ALUMINIUM CHLOROHYDRATE, TRIETHYL CITRATE, PARFUM/FRAGRANCE, ISOPROPYL PALMITATE, STEARALKONIUM BENTONITE, PERLITE, DIMETHICONOL, HEXYL CINNAMAL, BENZYL ALCOHOL
(antiperspirant má být bez alkoholu, ale jak vidíte na konci složení, trocha ho tam přece jen je)

Suma sumárum: Tento antiperspirant vám můžu s klidným srdcem doporučit. Stojí okolo 80 Kč, já ho sehnala v akci za 50 Kč v drogerii Rossmann, ale už tam myslím není.
Máte s tímto antiperspirantem také dobré zkušenosti nebo znáte něco ještě účinějšího?
Pište do komentářů

Žádné komentáře:

Okomentovat