sobota 14. července 2012

Vzorky BB krémů od Skin79

Ahoj! Dnes jsem si pro vás připravila článek o BB krémem od značky Skin79. V poslední době se velká mánie bb krémů rozšířila z Asie až k nám a i já jsem se je rozhodla, že je  vyzkouším.

Minulý týden jsem si zažádala na stránkách http://www.bb-cream.cz/ o 10 vzorečků různých bb krémů. Vyšlo mě to na 50 korun včetně pošty. Delší dobu trvalo, než peníze došly, ale nakonec jsem se na začátku tohoto týdne dočkala.
Měla jsem zájem o tyto:

·         Absolute Total BB Cream
·         Hot Pink Super Plus BB Cream
·         Diamond The Prestige BB Cream
·         Intense Classic Balm BB Cream
·         Dream Girls BB Cream
·         VIP Gold Super Plus BB Cream
·         Super Plus Perfection Triple Function BB Cream
·         The Oriental Perfect Cover BB Cream
·         Super Plus Triple Functions BB Vital Cream
·         The Oriental Gold Plus BB Cream

      Všechny vzorečky přišly i poukázka na slevu 50 korun v e-shopu, ale překvapil mě fakt, že ve vzoreččích byly pouze 2 a to Hot Pink Super Plus BB Cream a VIP Gold Super Plus BB Cream. Zbytek 8 krémů byly na dně v průhledných, plastových kalíšcích. Nevypadá to nějak extra dobře, ale co bych chtěla, že :). Zatím jsem žádný z nich nezkoušela, recenze budou postupně přibývat.

A jaké jsou vaše zkušenosti s bb krémy? Vyzkoušely jste třeba jinou značku než Skin79? 



Žádné komentáře:

Okomentovat