pondělí 1. října 2012

Můj první Ladybox

Ahoj, je tu dnes nový článek, tentokrát o Ladyboxu. Dnes mi konečně také přišel. Určitě jste o něm četli nejméně stokrát, takže to nebudu nijak okecávat a vrhnu se na to.


Moc se mi líbí krabice, ve které Ladybox přišel. Z pevného materiálu a bytelná.


Kromě výrobků na mě čekalo překvapení v podobě letáků, dopisu s hezkou pečetí a dalších informací o produktech.


Teď konkrétně k jednotlivým výrobkům:
  • Nobilis Tilia Balzamický krém Elizabeth - plné balení 50 ml
Tento krém mě velice překvapil. Už jsem potřebovala nějaký nový krém a tento se mi bude skvěle hodit. Značku Nobilis Tilia jsem doposud neznala, líbí se mi, že je česká a přírodní. Také se mi líbí, že není malý.
  • Garnier BB krém pro světlou pleť - plné balení 50 ml
Tady už jsem tak nadšená nebyla. Tento BB krém není ani pravý BB, ale pouze předražený tónovací krém. Hodně jsem četla, že i světlá verze je moc tmavá. To si nemyslím, odstínově mi vyhovuje, ale to je tak všechno. Nejspíš ho dám někomu jako dárek.
  • Pure Fiji tělové máslo ve vybraných vůních - 15 ml
S tělovými másly nemám žádnou zkušenost, vždy jsem používala mléka nebo krémy, proto ho ráda vyzkouším. Já ho mám s vůní Karambola, takže uvidíme.
  • Sebamed Mycí emulze s olivovým olejem na obličej a tělo - 20 ml
Značku Sebamed taky neznám a žádnou podobnou mycí emulzi jsem nezkoušela, tak se nechám překvapit.
  • Sebamed Balzám na ruce a nehty - 10 ml
Balzám na ruce a nehty se mi určitě bude hodit, do kabelky a na cesty jak dělaný.
  • Color Club lak na nehty ve vybraných odstínech - 7 ml
Tentokrát další zklamání. Na tento lak jsem se těšila do chvíle, než jsem rozbalila Ladybox a uviděla ošklivou, neonově zářivou zelenou barvu. Tento odstín mi nesluší a nehodí se ani pro nadcházející podzim. Neříkám, že vlastnosti tohoto laku jsou špatné, ale s barvou jsem absolutně nespokojená. Stejně jako BB krém poputuje jako dárek.
  • Iswari Snídaňová směs nepražené kakao - lucuma 33g
Sice to není nic kosmetického, ale nevadí mi to a hned další den si ji přidám do jogurtu :-).


Suma sumárum
Abych to shrnula, s Ladyboxem jsem spokojená. Ze 7 výrobků pouze 2 nevyužiju. Nevím jestli si objednám hned další nevím, jen v případě, že bych ho dostala zdarma. Nekradu ani neberu miliony. Ráda bych ještě zkusila Senzabox a porovnala s Ladyboxem.

Žádné komentáře:

Okomentovat