pátek 26. října 2012

Můj první Senzabox

O říjnové edici Senzabox jste určitě četli již minimálně stokrát, tak snad vás tímto článkem neotrávím. Minulá zářijová edice se na mě nedostala, tak jsem ráda, že se mi tentokrát zadařilo. Obal je stylový, bytelný s přilepenou oranžovou mušlí a ozdobnou stuhou. Musím říct, že mě obsah  velice potěšil.


  • L´Occitane Slaměnkový denní a noční krém - vzorky 3 ml
Tady se nadšení rozhodně nekonalo. K čemu mě v šestnácti letech budou krémy proti vráskám? Toto si myslím, že by mělo oddělení Senzaboxu ještě vychytat. Aspoň mám drobný dárek pro mámu, ale ta tyto věci moc neocení.
  • L´Occitane Tělové mléko Verbena - vzorek 30 ml
Tentokrát je to lepší. Mléko má opravdu netradiční a zajímavou citrusovou vůni, která se mi líbí. Zatím se mi zdá fajn, není ani moc tekuté ani husté, prostě tak akorát. udivíme po delším používání.
  • L´Occitane Parfém Pivoňka - vzorek 5 ml
Tato vůně je spíše těžší a výraznější. Dokážu si ji představit spíše na večer. Když jsem si k ní poprvé přičichla, tak jsem se lekla :-). Naštěstí na kůži se krásně rozvine a dlouho vydrží. Nevím, jestli cítím přímo pivoňky, každopádně je hodně sladká.
  • Weleda Mandlový pleťový krém - vzorek 7 ml
V tomto případě mě Senzabox velmi potěšil. Krém už jsem párkrát vyzkoušela a zatím jsem spokojená. Dobře hydratuje a přitom vůbec není hutný, naopak má lehkou konzistenci.
  • Benecos Přírodní tužka na oči - 1,13 g
Tuto tužku mám v šedé barvě, která není tvrdá, takže si myslím, že ji ocení spíše světlé typy. Je celkem měkká, ale více ji posoudím až později.
  • Purity Vision Deo krystal 24 hodin - 60 g
O deo krystalu už jsem slyšela, ale žádný jsem doposud nezkoušela. Zatím mi vyhovuje, potím se značně méně, než s obyčejným antiperspirantem z drogerie. Jediné co mi vadí je nepraktická aplikace. Krystal musíte navlhčit, nanést a poté opláchnout. Na můj vkus moc zdlouhavé, ale pokud se mi osvědčí i po čase, tak si ho koupím znovu.
  • Dermacol Vyhlazující báze pod make-up - 30 ml
Z této báze bych bývala nadšená, kdybych ji už doma neměla do zásoby hned třikrát. Není špatná ani nějak extra úžasná. Určitě ji budu používat, ale nejdřív spotřebuji ostatní balení této báze a to bude až za dlouho.
  • Elmex Erosion Protection - 20 ml
Tato zubní pasta má ochránit před ztrátou zubní skloviny. Myslím, že s ní budu spokojená. Už jsem měla i jiné zubní pasty od Elmex a vyhovovaly mi.


Suma sumárum:
Abych to stručně shrnula, s říjnovým Senzaboxem jsem velmi spokojená. Nevyužiji pouze 2 vzorečky od L´Occitane. Určitě si v budoucnu nějaký další objednám.

Žádné komentáře:

Okomentovat