sobota 10. listopadu 2012

Listopadový Ladybox + recenze na jednotlivé produkty

Dnes se podíváme na zoubek dalšímu Ladyboxu. Tentokrát jsem ho dostala k recenzování zadarmo a proto jsem se rozhodla, že dané výrobky pořádně vyzkouším.

Balení se tentokrát moc povedlo. Líbí se mi kombinace černé a růžové. Krabice na magnet je určitě mnohem lepší než víčko. Mašle už je jen třešničkou na dortu. Obsah je znatelně větší a jsem za to ráda. Doufám, že příští vydání bude podobné.


Dokonce i obsah se mi tentokrát velice líbil. Celkem 8 výrobků, z toho 4 v plném balení!

  • Fleur de Santé Radiant Blush Chestnut Glow - plné balení 5,2 g
Za tuto tvářenku jsem ráda, protože jsem nedávno jednu vyhodila a tato přišla jako na zavolanou. Chválím balení i zajímavý design. Tvářenka obsahuje velké zrcátko i štěteček, který je v případě pouze použitelný. Barva je taková jemná růžová se zlatým shimmerem. Pigmentace velmi dobrá, na mě možná až moc, protože se mi od přírody hodně červenají tváře. Výdrž spíše průměrná, celý den rozhodně nevydrží, ale na někom se sušší pleti bude výdrž určitě lepší.
  • Fleur de Santé Saténová toaletní taštička - rozměry 25x7x15 cm
Opět veliké milé překvapení. Tato kosmetická taštička je opravdu velká, hodně se mi toho do ní vejde. Růžová barva s hnědými puntíky vypadá moc dobře.

  • Yves Rocher Řasenka, ve dvou barevných variantách - Noir nebo Brun, plné balení 6,5 ml
Já ji dostala v černé barvě Noir. Řasenek mám momentálně spoustu, ale i tak mi její přítomnost v kosmetickém balíčku nevadí. Kartáček je malý a úzký, takže určitě vhodný pro začátečnice. Řasy zvýrazní, moc nezahustí ani neprodlouží. Znovu bych si ji nekoupila, přijde mi spíš průměrná, ale určitě si najde své oblíbenkyně, které dávají přednost přirozenému vzhledu.

  • Yves Rocher Tělové mléko FLEUR DE NOEL - Fleur féerique, plné balení 300 ml
Toto tělové mléko by teprve mělo dorazit do obchodů. Parfemace je taková jemná, nevtíravá. Nedokážu ji moc popsat. Pokožku hydratuje docela dobře, ale na extra suchou kůži to nebude stačit. Konzistence není ani tekutá ani hustá, něco mezi tím. Znovu bych si ho ale nekoupila, protože už mám nějaká tělová mléka, která musím spotřebovat.

  • NIP + FAB Tělové máslo Coconut Latte - cestovní balení 50 ml
Pokud bych se měla rozhodnout, který výrobek bych si koupila znova, rozhodně bych zvolila toto tělové máslo. V poslední době jsem si ho velmi oblíbila, je přímo ideální na chladné počasí. Ta vůně je prostě božská, přesně jako kokosové latté. Hydratační schopnosti jsou výborné. Navíc není příliš hutné a tvrdé, jak je u některých másel zvykem. Až mi dojde určitě si ho koupím znovu.

  • Pure Fiji exotický masážní a koupelový olej - vzorek 29 ml
Na mě vyšel tento olej s aroma ananasu, takže s parfemací jsem spokojená. Ještě jsem ho nestihla pořádně otestovat, ale zatím si moc nestěžuji. Hydratuje, rychle se vsákne, nezanechává mastný film. Od koupi plného balení mě odrazuje cena.

  • Reniu Obličejové a tělové máslo - vzorek 15 ml
Toto máslo jsem dostala s vůní Plumérie. No, ta vůně není to pravé ořechové. Je dost výrazná a květinová, ale už jsem si zvykla. Mé sestře vyloženě smrdí. I když je určeno i na obličej, tak bych to nedoporučovala. Máslo je dost hutné a to nemusí každému vyhovovat. Ale jinak na tvrdou suchou kůži je skvělé. Kromě vůně mi přijde úplně totožné jako tělové máslo od Pure Fiji z předchozího Ladyboxu. Možná bych si ho koupila znovu, ale s jinou vůní.

  • Iswari Macaccino Bio, Kakaový energetický nápoj - malé balení 20 g
Spoustu lidí si myslí, že tyto věci do kosmetického balíčku nepatří. To je věc názoru, ale mě to třeba vůbec nevadí. Už jsem si z něj dělala kakao. Je sice bez chuti, ale zato určitě zdravé. Také se dá přidat do jogurtu apod. Nevím co k němu více napsat. Je prostě fajn.


Kromě výrobků mi přišlo spoustu letáků. Slevový kupón na Fleur de Santé určitě brzy využiji, katalogy jsem si už prolistovala. Velmi mě potěšila sleva 40% na Lussil FamousLash, místo 1500 Kč pouze 900 Kč. Docela mě to láká, ale i 900 je na mě hodně a kdo ví, jestli to bude fungovat.

Suma sumárum:
Prostě a jednoduše, tentokrát mě Ladybox velice mile překvapil. S něčím jsem spokojená více s něčím méně, ale hlavní je, že pro všechny výrobky najdu využití, to se mi ještě nestalo. Pokud bych ho měla srovnat se Senzaboxem, Ladybox u mě vyhrává na plné čáře. Jen tak dál!

Ráda bych poděkovala PR oddělení Ladybox, že mi poskytli balíček zdarma, za účelem recenze. Prezentuji zde své vlastní názory, za které mě nikdo neuplatil.

Žádné komentáře:

Okomentovat