sobota 22. prosince 2012

Prosincový LadyBAG!


O prosincovém Ladybagu jste jistě četli již milionkrát. Já ho dostala od mamky jako dárek k svátku, za což jsem ráda :). S recenzí přicházím až teď, neboť jsme psali ve škole jednu písemku za druhou, ale hlavně, že už mám všechno za sebou a konečně jsem se dočkala prázdnin. Když jsem místo krabice spatřila pytel, byla jsem překvapená. Každému se to líbit nemusí, ale aspoň nemám tolik krabic, které stejně už nemám kam dávat a je mi je líto vyhazovat. Sláma uvnitř dělala nepořádek, tak jsem ji vyhodila a pytlík vysála, takže bylo po problému  :).
Dopis se mi vcelku líbil, akorát je moc velký a ne dobře skladný, zabírá dost místa. Ale nechci být nevděčná. Vzhledově se moc povedl.


Ladybag tentokrát obsahoval 2 plné balení produktu, 4 produkty v menší velikosti, 2 bonusy a jeden vzorek v letáčku Nobilis Tilia.
  • NevO Dead Sea Spa Tělové máslo Milk and Honey, 250 ml plné balení
I přes to, že mám momentálně všech těch tělových másel, krémů a mlék spoustu, tak jsem ráda, že je v Ladybagu. Vůbec jsem nečekala, že by tak drahé tělové máslo v hodnotě 700 korun dali do balíčku a navíc v plné velikosti. Značku NevO skoro vůbec neznám, tak od nich ráda něco vyzkouším.
  • Inglot oční stín ve vybraném odstínu, 2,7 g plné balení


Už delší dobu jsem toužila něco vlastnit od Inglotu. Já dostala odstín číslo 30, což je taková hezká, jemně zlatá barva s drobnými třpytkami, kterou určitě unosím. Bohužel nemám Freedom paletku ani nejsem z Prahy, tak si musím dávat pokaždé velký pozor při nanášení. Příště bych ocenila něco, co není součástí Freedom paletek. Jinak jsem s vlastnostmi stínu spokojená, sice nevydrží celý den ani pigmentace není super silná, ale i tak svojí kvalitou překonaly moje předchozí stíny.
  • Dermalogica daily microfoliant, 15 ml
Na značku Dermalogica jsem se těšila a rozhodně nejsem zklamaná. Nejdřív jsem musela vychytat aplikaci, která se mi povedla až na několikátý pokus. Pro nezasvěcené: Půl lžičky pudru smícháte s vodou a vznikne bílá pasta, a tu pak nanesete na obličej. Zatím jsem ho použila pouze jednou a musím říct, že menší rozdíl jsem viděla, pleť byla sametově hebká a hladká i černé tečky byly méně viditelné. Nebyl to žádný velký rozdíl, ale i tak jsem spokojená. Od koupi plného balení mě hodně odrazuje cena.
  • Saloos Bio regenerační obličejový olej, vůně Bio argan revital 5 ml
Značku Saloos dobře znám, už několikrát jsem od nich měla nějaký balzám nebo masážní olej. Na mě vyšel zrovna obličejový olej, který jsem ještě nikdy neměla. Doporučuji před použitím pleť navlhčit, a stačí opravdu jen pár kapek. Zatím jsem nijak velké účinky nezpozorovala. Uvidíme po delším čase. Možná bych si ho znova objednala, ale radši s vůní levandule, kterou mám radši.
  • Fleur de Santé Clarity Denní i noční krém mini, 15ml, cestovní balení
Tady už tak nadšená nejsem, protože jsem si více přála masku a odličovač 2v1, ale co se dá dělat. Jsem majitelkou smíšené pleti s akné a tyto krémy jsou na mě moc hutné. Asi ho věnuji mamce.
  • Lavera Basic Sensitiv Krém na ruce, 20 ml
Krému na ruce mám spoustu, ale i tak se tento mini, vhodný hlavně na cestování a do kabelky určitě neztratí. Je trochu hutnější, vůně taková neutrální.
  • NevO Ořezávač nehtové kůžičky
Tato skvělá pomůcka na manikúru se mi hodí. Je docela ostrá, proto doporučuji být opatrná. Nehtovou kůžičku ořeže výborně, což lidé, kteří mají s nehtovou kůžičkou problémy jako já určitě ocení. Z tohoto výrobku mám fakt radost a dávám veliké plus.
  • Lavera 24 hodinový intenzivní hydratační krém, 3 x 1 ml
Více bych ocenila krém v pidi tubičce, nemám ráda takové pytlíčky. Zatím jsem ještě nepoužívala, využiji při cestování. V letáčku Nobilis Tilia najdete také vzorek Arganového krému v pytlíčku.


Suma sumárum
Stručně řečeno jsem s prosincovým Ladybagem velice spokojená. Pro všechno kromě krému od Fleur de Santé najdu využití. Opět velmi povedené vydání. Nevadí mi ani pytlík místo krabice. Objednání nelituji, ale vzhledem k tomu, že se mi toho v poslední době dost namnožilo, dám si nějakou dobu se všemi beauty boxy pokoj (kdo ví, jak dlouho, jak se znám, moc dlouho to nevydržím).

3 komentáře:

  1. Ahoj,
    v našem dotazníku jsi uvedla, že bys nám ráda pomohla s propagací výzkumu o tajemných kosmetických boxech (Senzabox, Ladybox...). Moc Ti děkuji, za tento krok. Bohužel jsme nikde nenašly Tvůj mail, tak píšu sem. Mohla by ses mi ozvat na mail, pokud máš i nadále chuť s námi spolupracovat? Díky
    Ivet (villonka17@gmail.com)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj,
      můj mail je cosmetic-styl@seznam.cz
      Díky Lucka

      Vymazat