pondělí 31. prosince 2012

Tak nám to opět končí

Tak a už je tu jako každý rok Silvestr a Nový rok už otevírá vrátka. Nebudu dělat žádný článek typu best of apod. Blog nemám zas takovou dobu, takže by to bylo trochu nepatřičné. Když se tak ohlížím zpátky, tak byl pro mě rok 2012 hodně zlomový ve všech ohledech. První polovina roku se mi celkem vydařila, dostala jsem se na vysněnou školu, ale bohužel není to tam tak úžasné, jak jsem si představovala. Ale s tím už nic nezmůžu. Pak ten velkolepý konec světa, který nakonec nenastal (prý až v roce 2116). Hlavně, že jsem zdravá :-)

Chci poděkovat jsem čtenářům, kteří na můj blog chodí a hned si dávám první předsevzetí, že budu příští rok co se týče blogu více aktivní. Přeji vám všechno nejlepší do Nového roku a ať je příští rok ještě lepší, než ten předchozí.

Žádné komentáře:

Okomentovat