neděle 30. prosince 2012

Vánoční Senzabox


 Dnes se podíváme na zoubek vánočnímu vydaní Senzaboxu. Dostala jsem ho pod stromeček, takže děkuji rodičům. Pokud musím za něco tentokrát pochválit, tak je to určitě vzhled krabičky. To se opravdu povedlo. Červená barva přímo evokuje Vánoce. Uvnitř krabice je obsah přepásán stříbrnou stuhou. Co se designu týče, v prosinci vyhrál Senzabox.


Co se mi líbilo nejvíc byl fakt, že produkty přišli v krásné, třpytivé, růžové kosmetické taštičce s flitry od značky Dermacol. Pro někoho možná moc kýčovité, ale mě se moc líbí a tento detail oceňuji. Velikostně je menší, takže se dá použít na denní nošení. Je fajn, že má i ucho na kraji, v nouzi si taštičku dokáži představit i jako psaníčko.



Když přejdeme k obsahu, vánoční číslo obsahovalo 1 plný produkt, 4 vzorečky a 1 bonus.
  • MUFE Rouge Artist Natural Lipstick, vzorek 1,5 g
Na značku MUFE jsem se hodně těšila a proto mě potěšila i rtěnka. Každý ji dostal v odstínu N15. Musím uznat, že barvička je to krásná. Na rtech je výrazná, ale zároveň taková přirozená, nenásilná :-). Což se mi ale nelíbí je balení. Rtěnka nejde zasunout, takže při každém otevření a zavření hrozí zničení. Ale i tak jsem spokojená.
  • Dr. Hauschka Růžový pleťový krém, vzorek 5 ml
Tento krém je prý velmi oblíbený u celebrit. Je těžké soudit po tak krátké době, zatím jsem ho moc neotestovala. Na můj vkus moc hutný až těžký, ale vzhledem k tomu, že je momentálně chladné počasí, tak ho ještě snesu, ale víc sedne zralejší pleti.
  • Schwarzkopf Professional BC Oil Miracle Finishing and Light Finishing Treatment, vzorek 5 ml
Já na oleje moc nejsem a už vůbec ne na vlasy. Mám je velmi jemné, rychle se mastící, zplihlé a s lupy. Nemohu mu upřít fakt, že se po něm vlasy snáze rozčesávají, ale to je tak všechno. Kdo si ho ale nemůže vynachválit je moje mamka. Ta má na rozdíl ode mě hodně hrubé a husté vlasy a olej jí je krásně zjemní. Takže jsem aspoň potěšila někoho jiného.
  • Yves Rocher Parfémovaná voda SO ELIXIR PURPLE, vzorek 15 ml
Z této voňavky nejsem nijak extra odvařená, na můj vkus moc těžká a silná, mám radši jemnější vůně, ale určitě pro ni najdu využití. Na večery se bude hodit.
  • Dermacol 24H Control Make-up + Satin make-up Base, plné balení 30 ml
Určitě jste nemohli nezaznamenat tuhle velkou makeupovou aféru. Byl vybrán tmavý odstín, přestože spousta žen má v beauty dotazníku vyplněnou světlou pleť včetně mě a emocionální scény na facebooku tomu moc nepomohly. Prostě neprofesionální přístup. Bylo o tom napsáno již hodně a myslím, že nemá cenu to tu rozpitvávat.

Je to škoda. Mám už další bázi, takže mám zásoby minimálně na 5 let. Make-up 24H Control používám už rok v odstínu 1 a jsem s ním moc spokojená, že jsem si koupila další balení. Kdybych ho dostala ve světlém odstínu budu šťastná, ale 3jka je prostě moc. Možná bych ho mohla zkusit smíchat, ale asi to moc nepůjde, protože obzvlášť tento make-up hodně rychle zasychá.
  • Sensodyne Repair and Protect / Pronamel
Líbí se mi, že kartáček s pastami přišel v krásně zabaleném obalu. Někomu o může vadit, ale mě tyto pasty v miniaturách nevadí, určitě využiji. Jen ten kartáček je docela naprd, tvar a štětiny mi nevyhovují.




Suma sumárum
Bohužel, aféra s tmavým make-upem zastínila fakt, že se tentokrát balíček povedl. Senzabox prostě neumí dělat plné balení. Jinak pro všechno krom make-upu najdu využití. Hlavně vzhled se tentokrát velmi povedl. V tom předčil Ladybox. Ale mě i ostatním jde určitě hlavně o výrobky uvnitř a v tom Senazbox od konkurence docela zaostává. Pokud bych ho srovnala s Ladyboxem, tak Ladybox u mě jasně vede. Zkusím si dát nějakou dobu od všech beauty boxů pokoj, protože se mi toho dost namnožilo a nestíhám spotřebovávat.

Žádné komentáře:

Okomentovat