středa 13. února 2013

BB krémy SKIN79 - Diamond The Prestige

Už je to nějaká doba, co jsem ve vzorečcích testovala BB krémy od korejské značky SKIN79. Konečně jsem se dokopala k tomu napsat článek :). Dnes to bude o BB krému s názvem Diamond The Prestige, patří spíše mezi méně znamé výrobky.

Oficiální text:

Luxusní BB Cream, který přináší úžasnou krásu z drahokamů. Trojitá funkce BB Creamu s Peptide MX-11 a drahokamů, zajišťuje prvotřídní péči o pleť, vyhlazení vrásek a dodává pružnost a chrání proti UV záření. Výsledek je přirozený bez mastnoty. Diamantový prášek a ingredience ametystu, rubínu a perel rozzáří a rozjasní pleť jako šperk. 



  • Trojitá funkce - prvotřídní péči o pleť, vyhlazení vrásek a ochrana proti UV záření.
  • Celková péče pro zdravou pleť - dodává živiny, udržuje pleť krásnou a vyhlazuje vrásky.
  • Dokonalý barevný tón pleti.
  • Diamantový lesk - diamantový prášek a ingredience ametystu, rubínu a perel rozzáří a rozjasní pleť jako šperk. 






Vhodný pro typy pleti:
  • Pleť s vadami
  • Problémová pleť
  • Suchá pleť
  • Pleť s nerovnostmi způsobenými škodlivými vlivy prostředí
  • Mastná pleť s množstvím mazu
  • Pleť s rozšířenými póry
Co má dokázat?

Proti vráskám:
Tak to neposoudím, vrásky nemám.
UV ochrana SPF25:
Tomu bych věřila, ale jsem i BB krémy s vyšším SPF.
Výživa pleti:
V tom si nejsem tak jistá, ale asi ano.
Překrytí vad a nedostatků:
Ani bych neřekla. Jiné BB krémy, které jsem vyzkoušela, byly více krycí.
Regulace tvorby kožního mazu:
Pleť se mi mastila stejně jako normálně, ale finiš na pleti mastný nebyl.
Ochrana před škodlivými vlivy:
Myslím, že ano.

Odstín: Pokud to mám srovnat s BB krémem Absolute Total, na který už jsem psala recenzi, tak se mi odstín líbil méně. Absolute Total byl takový béžový, mírně růžový, ale tento Diamond The Prestige je spíše do šediva, na pleti se ale přizpůsobí.

Suma sumárum
Pokud bych se měla rozhodovat, který BB bych si koupila, tak tento ne, s jinými jsem byla spokojená více, odstín se mi moc nelíbil. Jinak není špatný, určitě si najde své oblíbence, ale já do něj znova nepůjdu.

Žádné komentáře:

Okomentovat