sobota 23. února 2013

Oblíbené výrobky leden/únor 2013

Ahoj! Vítám vás u dnešního článku, kde představím své oblíbené výrobky, za daný měsíc. Původně jsem měla v úmyslu dát zvlášť, jak leden, tak únor, ale protože jich není zas tolik, tak jsem se je rozhodla sloučit.

1. Oriflame - Toaletní voda Divine

Toaletní voda Divine
Poslední 2 měsíce jsem si tuto vůni oblíbila natolik, že jsem žádnou jinou ani nepoužívala. Je docela lehká, trochu sladší, ale ne přeslazená. Vůně je natolik individuální věc, že je těžké to popsat. Každopádně já ji mohu doporučit a za mě, je to jedna z lepších vůní od Oriflamu.

2. Yves Rocher - Odličovač + pleťová voda proti drobným nedostatkům pleti 2 v 1

Odličovač + pleťová voda proti drobným nedostatkům pleti 2 v 1
Tento výrobek sice není nijak úžasný, ale i tak ho určitě spotřebuji až do konce. Výrobkům typu 2 v 1 či dokonce 3 v 1 jsem nikdy moc nedůvěřovala. Tady to není jiné. Moc neodlíčí, ale jako pleťová voda je moc fajn. Má úplně boží citrusovou vůni, která skvěle voní. Není to nic nezbytného, ale kdo v kosmetice ujíždí na vůních jako já, bude spokojený :).

3. Yves Rocher - Péče proti nedokonalostem pleti

Péče proti nedokonalostem pleti

Yves Rocher podruhé. Trochu jsem se bála, že bude agresivní a vysušovat, ale opak je pravdou. Líbí se mi, že má krém lehké a nemastné složení, protože se svojí velmi mastnou T-zónou nesnáším hutné krémy na obličeji. Nemám pocit, že by to byl nějaký zázrak a pomáhal proti akné, ale aspoň zmírňuje pozůstatky. Pleť jinak nehydratuje. Musím vyzdvihnou hygienické balení s úzkým aplikátorem.

4. Oriflame - Krém na ruce Silk Beauty

Krém na ruce Silk Beauty
Oriflame má celkově velmi dobré krémy na ruce. Vyzkoušela jsem jich hodně a tento byl můj neoblíbenější. Krásně voní po orchidejích, rychle se vstřebává, dobře hydratuje a zanechává kůži hladkou a jemnou. Určitě ho všem doporučuji. Až dopotřebuju všechny krémy, které mám rozdělané, tak si ho koupím znovu.

5. Fleur de Santé - Tvářenka


Alt text
Dekorativní kosmetika hodně střídám podle nálady a oblečení, ale tuto tvářenku, kterou jsem měla možnost vyzkoušet díky Ladyboxu v odstínu Chestnut Glow, jsem si zamilovala. Značce FdS nijak neholduju, ale tato tvářenka se povedla. Oceňuji i balení s velkým zrcátkem a štětečkem, který je v nouzi použitelný.

6. Essence - better than gel nails top sealer high gloss

Na všechny ty Top sealery a coaty jsem slyšela spoustu chvály a tak, když jsem jednoho dne stála u stojanu Essence v Rossmannovi, neodolala jsem a taky si jeden pořídila. Musím konstatovat, že je úžasný. Používám ho jako vrchní lak a nejen že dodá nehtům lesk, ale hlavně díky němu lak mnohem déle vydrží. Pokud vám nějaký takový lak chybí, určitě neváhejte a pořiďte si ho.

Suma sumárum
Doufám, že se vám dnešní článek líbil a celý ho přečetli. Ráda bych tuto rubriku začala dělat častěji, protože mě moc bavila. Do komentářů mi napište, jaké jsou vaše oblíbené výrobky a mějte se hezky :)

1 komentář: