neděle 10. března 2013

Báze pod oční stíny E.L.F

Jelikož tu ještě článek o bázích pod oční stíny ještě nebyl, tak to chci napravit. Pro dnešek jsem si vybrala bázi z levnější kategorie od docela provařené značky E.L.F. Slyšela jsem na ni dobré ohlasy, a tak jsem ji při jedné objednávce dala do košíku za pouhých 39 korun. Za tu cenu nemám co ztratit.



Obal je naprosto obyčejný, ani mu nemám co vytknout. Nevýhodou je, že bázi nespotřebujete až do konce. Na okrajích vždy něco zůstane. Bázi vždy nanesu na oční víčka houbičkovým aplikátorem a rozetřu do ztracena. Báze se prodává celkem ve 4 odstínech - nude, champagne, pearl a golden. Jak můžete vidět z fotky, já vlastním odstín pearl, který je hodně bílý se třpytkami. Trochu problém vidím v tom, že pokud použiji méně pigmentované oční stíny, tak jimi bázi nepřekryji a přes stíny prosvítá.

Teď přejdeme k účinkům. Stíny po bázi nejsou o moc intenzivnější, v tomto ohledu moc nepomůže. Na českém e-shopu jsem v komentářích četla, jak je tato báze účinná, jak díky nim vydrží stíny celý den apod. Já osobně mám opravdu velmi mastná víčka. Bez báze se mi stíny slévají do hodiny. Když použiji tuto bázi, stíny vydrží bez porušení 3 hodiny, pak se slévají do čárky. Čekala jsem něco víc, spíše mě zklamala.

Pro ty, které zajímá složení:
Cyclopentasiloxane, Octyl Palmitate, Disteardimonium Hectorite, Dimethicone, Kaolin, Triacontanyl PVP, Propylene Carbonate, Titanium Dioxide, Barium Sulfate , Iron Oxides (CI 77491, CI 77492, CI 77499), Mica (CI 77019).

 

suma sumárum
U tohoto výrobku platí pravidlo - cena odpovídá kvalitě. Na moje mastná víčka nestačí ani zdaleka. Na druhou stranu musím přihlédnout, že za 39 korun to není žádný propadák. Nevysušuje ani neštípe. Pokud nemáte problémy s mastnými víčky, mohla by vám vyhovovat, za mě ale ne.

Žádné komentáře:

Okomentovat