neděle 17. března 2013

I love drugstore make-up TAG

Dnes poprvé jsem se rozhodla účastnit se nějakého TAGu. Docela se mi zalíbil tento, jelikož já mám kosmetiku z drogerie ráda a dražší skoro vůbec nepoužívám.


1. Oblíbená značka drogerkové kosmetiky?

Za mě Dermacol a Maybelline.

2. Oblíbený produkt na rty/tvář/oči?

Rty: Dermacol - Rtěnka Lips Seduction
Tvář: Dermacol - Make-up 24h control
Oči: Maybelline- Řasenka Colossal Volum´ Express Mascara

3. Nejméně oblíbený produkt?

Těžko říct, nějaké by se určitě našli, teď mě napadá lak na nehty Essence colour and go, který se ihned loupe, make-up od Max Factoru miracle touch, pod kterým se má pleť strašně dusí a pudr od e.l.f ze základní řady, který dělá strašný mapy.


4. Jaký je podle tebe výhodný nákup produktů z drogerie?

Krajkový pudr od Dermacolu, Make-up 24h control taky od Dermacolu, Maybelline řasenka žlutá colossalka, Dermacol rtěnka lips seduction, podkladová báze od Dermacolu.

SATIN MAKE-UP BASE24h CONTROL MAKE-UP COMPACT POWDER  LIP SEDUCTION LIPSTICK

5. Produkt, který je podle tebe předražený.

Celkově mi přijde hodně předražená značka L´oreal Paris, jejich primery, make-upy, rtěnky, prostě všechno. Taky mi nepřijde zrovna levný Max Factor, hlavně jeho make-upy a Astor.

6. Ukaž nám nějaké dvojníky dražších produktů!

Já nevlastním moc drahých produktů, ale mám paletku očních stínů Undressed od MUA, která má téměř totožné stíny, jako Naked od Urban Decay.



7. Produkt, kolem kterého je často humbuk, ale nestojí to za to?

Těch je docela dost, hlavně tam patří limitky Essence, které jsou vždycky dokonale vybrakované :), taky nechápu velké vlnové nadšení výrobků e.l.f ze základní řady.


Budu ráda, když budete v TAGu také pokračovat, nebo mi do komentářů napište, jaké jsou vaše oblíbené a neoblíbené produkty z drogerie :)

3 komentáře:

  1. Pěkné počteníčko :)*

    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. super ze si napisala o tom make-upe lebo som zvazovala kupu :)
    Inak ak sa o seba rada staras mozno ta potesi sprava o tom, ze Philips prisiel na trh s revolucnou novinkou v odstranovani chlpkov. Uz nikdy nemusis mat porezane nohy pretoze Lumea Precision Plus odstrani chlpky na zaklade sveta a uz sa nikdy neobnovia!
    Recenzia u mna tu:
    http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/03/philips-lumea-precision-plus.h

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mě hodně zaujalo, napsala jsi moc hezkou recenzi :)
      Kolik to asi tak stojí?

      Vymazat