sobota 9. března 2013

Souboj řasenek: Oriflame

Vítám vás u dnešního článku, ve kterém jsem se rozhodla zaměřit na řasenky od katalogové značky Oriflame, kterou mnohé z vás jistě znají. Za mě má docela dobré produkty za slušnou cenu a už jsem od nich vyzkoušela spoustu výrobků. V poslední době už mě jejich katalogy tolik nelákají, spíše tíhnu k jiným značkám, ale některé produkty od nich doma pořád mám. Fotky jsem z oficiálních stránek Oriflame.


  • Objemová řasenka s hřebínkovým aplikátorem Maxi Lash Oriflame Beauty


Objemová řasenka s hřebínkovým aplikátorem Maxi Lash Oriflame Beauty
Začneme od toho nejhoršího. Tato řasenka absolutně neprodlouží, nezahustí ani nenatočí. A aby toho nebylo málo, ještě naprosto brutálně slepuje řasy. Kartáček taky není moc vychytaný. Je v dostání v černé a hnědé barvě. Tuto řasenku rozhodně nedoporučuji.


  • Objemová řasenka Liselotte Watkins


Objemová řasenka Liselotte Watkins
Tuto řasenku jsem kupovala společně s pudrem a leskem ze stejným designem. Když si dáte pozor, tak řasy neslepí, zvýrazní, ale objemu a délce moc nepřidá. Co mi nejvíc vadilo, byl fakt, že mě po ní pálily oči. V katalogu to byla limitovaná edice, už ji tam nejspíš nenajdete a pokud jo, tak ji neberte.


  • Prodlužující řasenky Hyper Stretch


Prodlužující řasenka Hyper Stretch

Tuto řasenku jsem si kupovala jako výrobek neplatím balné. Je v dostání v černé a v hnědé barvě. Kartáček je úzký, dobře se jím maluje. Řasy neslepuje a hezky je zvýrazní i prodlouží, ale objem moc velký není. Ženám, které mají od přírody hezké řasy, bude stačit.


  • Řasenka 2v1 Oriflame Beauty 2FX

Řasenka 2v1 Oriflame Beauty 2FX
Podobnou řasenku 2v1 jsem předtím ještě neměla, tak jsem na ni byla zvědavá. Jeden kartáček použijete na prodloužení, druhý na objem. Já osobně jsem byla více spokojená s tou prodlužující částí, ta objemová na můj vkus moc slepovala řasy, jinak mi nepřišla v ničem lepší než jiné řasenky.


  • Objemová řasenka Fat Lash Very Me

Objemová řasenka Fat Lash Very Me
Na to, že jsem tuto řasenku kupovala v akci asi za 35 korun, je velmi dobrá. Kartáček mi přijde velmi podobný, jako má řasenka They´re real od Benefitu, kterou nemám a líbí se mi. Řasy hezky zvýrazní, objem dodá i prodlouží. Není sice hvězda, ale v poslední době ji nepoužívám docela často. Dělá se ještě ve verzi černočerné barvy či v stříbrné, modré a zelené.


  • Objemová řasenka VIP Giordani Gold

 Objemová řasenka VIP Giordani Gold
S touto řasenkou jsem byla velmi spokojená. Měla krásnou černou barvu, objem dodávala a ani neslepovala. Bohužel už se nevyrábí. Škoda :-(


  • Prodlužující řasenka Endless Lash Oriflame Beauty

Prodlužující řasenka Endless Lash Oriflame Beauty
Tato řasenka dělá čest svému jménu. Dodává velké prodloužení. Objemu se sice nedočkáte, ale to ani řasenka neslibuje. V poslední době jsem si ji hodně oblíbila.


  • Řasenka s vějířovým efektem Revelation Oriflame Beauty

Řasenka s vějířovým efektem Revelation Oriflame Beauty
Na této řasence se mi moc líbí, že řasy krásně natočí do vějířů. To umí málokterá řasenka. Taky hezky prodlouží. V dostání v černé a v zelené barvě. Mohu jen doporučit.


  • Řasenka Wonder Lash Oriflame Beauty

Řasenka Wonder Lash Oriflame Beauty
Tuto řasenku jistě všichni znáte. V Oriflame je to nejprodávanější řasenka. Řasy moc hezky natočí, prodlouží i zahustí a nenechává je slepené. Dá se sehnat i jako voděodolná, černočerná, intenzivní a barevná. Označila bych ji jako nejlepší.

suma sumárum
Doufám, že vás dnešní článek nenudil a dočetli jste až do konce. Myslím, že Oriflame má docela kvalitní řasenky. Za málo peněz můžete získat hodně muziky. Krom prvních dvou řasenek jsem byla se všemi docela spokojená. Do komentářů mi napište, zda-li taky používáte řasenky od Oriflame a jaké máte s nimi zkušenosti.

2 komentáře:

  1. Já oriflame prodávám a mám doma tu řasenku very me a myslím že je fakt dobrá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Souhlasím, z řasenek od Oriflamu patří k těm lepším :)

      Vymazat