neděle 31. března 2013

Kvartet fialových očních stínů

Kvartet očních stínů Giordani Gold

Hezký den,
dnes se dozvíte něco o tomto kvartetu očních stínů. Paletka je od značky Oriflame, konkrétně z kategorie Giordani Gold, což je nejdražší řada dekorativní kosmetiky Oriflame. Já osobně mám spíše s očními stíny od této značky spíše horší zkušenosti, pigmentace nic moc, výdrž taky ne. Proto jsem tomuto kvartetu moc šancí nedávala, ale mile mě překvapil :).


Začnu balením, které je opravdu krásné. Zlatý obal s logem GG, velmi dobře se otevírá a zavírá, což je skvělé pro ženy s dlouhými nehty :). Uvnitř se nachází velké zrcátko a 2 pěnové aplikátory, se kterými se v pohodě namalujete a nemusíte mít po ruce speciální štětce. Plusem je i plastový kryt na stíny, díky kterým se nezašpiní zrcátko.


Mnohem důležitější než obal je obsah. Uvnitř se nachází celkem 4 oční stíny do fialova, které se navzájem skvěle kombinují a snadno s nimi vytvoříte kouřové líčení. Pigmentace je střední, ale dají se navstvit. Konzistence stínů je pudrová, nanáší se tedy o něco hůře, ale není to žádná tragédie. Oceňuji nízkou prašnost, na rozdíl od paletky Undressed od MUA, která práší šíleně. Výdrž je docela slušná, s bází mi vydrží asi 5-6 hodin.

Teď k jendotlivým odstínům: 
(Foťák neměl svůj den a špatně zaostřil, barvy jsou hezčí a výraznější)

Horní řada odleva:
  1. Nejsvětlejší bílý stín - Vhodný na projasnění a zvětšení oka. Doporučuji ho do vnitřního koutku oka a pod obočí
  2. Světlá fialová - Jemná a slušivá lila barvička, méně pigmentová.
  3. Středně fialová - Můj nejoblíbenější stín z celého kvartetu. Sytější a pigmentovanější než předchozí stín, se kterým tvoří skvělou kombinaci.
  4. Tmavá fialová - Krásný a výrazný stín, jen ho moc nedoporučuji do vnitřního koutku oka, ale ve vnějším skvěle vynikne.
suma sumárum
Tento kvartet mám moc ráda a často ho používám. Na večerní líčení mám radši něco výraznějšího, ale na denní líčení skvěle poslouží. Líbí se mi, že je laděna do fialova, protože mám zelenohnědé oči a díky fialové lépe vyniknou. Jsou to jedny z mála očních stínů od Oriflame, které stojí za to. Jen je doporučuji kupovat v akci, jejich běžná cena je 549 Kč, což je přemrštěné. Já měla štěstí a vychytala jsem je v akci za 199 Kč, což už mi přijde adekvátní.

Žádné komentáře:

Okomentovat