sobota 30. března 2013

Magnetický lak MUA

Ahoj, vítám vás u dnešního článku zaměřený na magnetický lak od značky MUA. Už nějakou dobu jsem chtěla vyzkoušet nějaký magnetický lak. Nejdřív mi padl do oka jeden od Essence, ale četla jsem na něj samé negativní ohlasy. Pak mě zaujal tento od MUA a přidala do ke své objednávce :).


Jak to vlastně funguje? Nejdříve nalakujeme nehet a poté k němu přiložíme magnet, který je zabudovaný na horní části víčka. Nesmí se přiložit úplně na magnet, vytvořil by nevzhledné obtisky, aby musí být hodně blízko magnetu. Doporučuji nechat přiložený nehet půl minuty, to je taková ideální doba.
Štěteček je krátký a dobře se jím lakuje. Lak sám o sobě rychle zasychá. Aplikace je sice trochu zdlouhavější než obyčejné lakování, ale výsledek stojí za to. Já mám fialovošedý odstín s názvem Leicester Square a na nehtech dělá spirálovitý efekt.



suma sumárum
Tento lak všem vřele doporučuji. Jediné čeho lituji je, že jsem si kupovala jenom jeden lak. Pokud příště budu mít možnost si od MUA něco objednat, hned beru další laky.

Žádné komentáře:

Okomentovat