sobota 16. března 2013

Moje první MUA objednávka

Dnes se podíváme na kosmetiku značky MUA, kterou jistě všichni znáte, nebo jste o ni minimálně slyšeli. Já už jsem dlouho toužila od ní něco vlastnit a neobjednávám ze zahraničí, tak jsem se účastnila jedné hromadné objednávky na stránkách Omlazení. Sice jsem si nějakou dobu musela počkat, ale když mi pak objednávka přišla, měla jsem velikou radost.


Objednávka mi přišla už předevčírem, ale bohužel jsem neměla čas. Předem se omlouvám za nekvalitní foto, byla už tma a fotila jsem to snad 50krát a toto byla nejlepší fotka. Teď k jednotlivým výrobkům.

  • Paletka očních stínů Undressed
Tato paletka se stala téměř legendou, když je velmi podobná populární paletce NAKED od Urban Decay. Ze všech paletek se mi líbila nejvíc a tak jsem ji přidala k objednávce. Bohužel foťák naprosto dokonale sežral všechny barvy, ve skutečnosti je opravdu nádherná. Docela mě překvapila její malá velikost, ale to nevadí. Zatím ji nemůžu objektivně posoudit, ale něco mi říká, že se tím bude líčit častěji :)

  • Rozjasňovač Undress Your Skin
Jelikož nemám moc rozjasňovačů a nechtělo se mi investovat do drahého, koupila jsem si za 2 libry tento. Velikostně má 7.5 gramů, což se mi zdá hodně, určitě mě bude na nějakou dobu provázet v mé kosmetické sbírce. Moc se mi líbí jeho slušivý design, který mi moc připomíná jeden rozjasňovač z limitované edice M.A.C. Jeho barva je spíš narůžovělá a líbí se mi, že neobsahuje třpytky.

  • Kuličky na nehty Nail Constellation 
Moc ráda zkouším různé nehtové variace a proto jsem si koupila kuličky v odstínu Gemini, což je směs fialových, růžových a zelených kuliček. Zatím jsem ještě nevychytala úplně aplikace, ale myslím, že to půjde.
  • Magnetický lak na nehty
Na tento lak mě navnadila Stannah z blogu na vlastní kůži. Vybrala jsem si fialovošedý odstín Leicester Square, který má vytvořit spirálovitý efekt. Hned zítra ho vyzkouším.
  • Tužka na oči Intense colour eyeliner pencil
O této tužce jsem nijak dvakrát nesnila, ale stála pouze jednu libru a hnědý odstín Rich Brown se mi moc líbil. Navíc má zabudované ořezávátko :)

suma sumárum
Mé prvotní dojmy z objednávka jsou pozitivní a moc se těším, až všechno důkladně ozkouším. Pokud budu spokojená, objednám si další kosmetiku. Do komentářů mi napište, co vy máte od kosmetiky MUA a jak jste s tím spokojené.

3 komentáře:

  1. Ta mua paletka, o té přemýšlím dlouho, prosím tě mohla by jsi na ní udělat podrobnější recenzi, lépe vyfotit barvičky? Abych věděla jestli mám nebo nemám objednat :)
    Jinak krásný článek, mua je dobrá kosmetika :)))


    nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Recenze chystám udělat co nejdřív, barvičky určitě vyfotím :)

      Vymazat
  2. Ty kuličky na nehty by mě zajímaly :) koukám po tom už na MUA strašně dlouho :)

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat