pondělí 18. března 2013

MUA Undressed paletka


Hezký den,
venku je sice chladno a hodně fouká, ale světelné podmínky byly ideální, tak jsem se rozhodla paletku pořádně nafotit. Jsem ráda, že fotka uvedená výše odpovídá reálu a že mi světlo venku přálo :). 

Když začneme balením, je to prostě laciný plast. Taky co by jsme chtěly za 4 libry :). Hmotnost je 9,6 gramů, což je docela málo, ale mě to nevadí. Neobsahuje zrcátko, což je škoda, já bych to ocenila. Aplikátor, který je součástí se dá v nouzi použít, ale rozhodně bych nedoporučovala se tím malovat každý den. Jinak vypadá docela bytelně, nedělá mi problém ho otevřít a pochybuji, že se za chvíli zničí.

V paletce je celkem 12 očních stínů, které nejsou nijak pojmenovány. Jasně převažují třpytivé, milovníci matu si zde na své moc nepřijdou :). Matné jsou zde pouze 2 hnědé stíny v horní řadě č.3 a č. 5. Konzistenci bych neoznačila za přímo máslovitou nebo pudrovou, něco mezi tím, ale nanáší je velmi dobře.

Co mi docela vadí je fakt, že docela dost práší a proto doporučuji nejdřív líčit oči a pak až tvář. Taky docela rychle ubývá, ale pokud si nedáváte stíny každý den, tak bych se tím netrápila.

Pigmentace je ale skvělá. Za tu cenu nemůžu být zklamaná a nyní jsou to moje nejpigmentovanější stíny. Konkrétně světlejší stíny jsou pigmentovanější méně, tmavší více, to je prostě klasika :).

S touto paletkou velmi snadno vykouzlíte jak denní, tak večerní líčení. Stíny jsou vesměs univerzální a určitě najdete využití všech barviček. Co mě taky překvapilo, byla výdrž. Bez báze mi na mých ultra mastných očních víčkách stíny vydržely celé 4 hodiny, elfí báze je trochu prodloužila. Zkusila jsem na ně i svoji zbrusu novou bázi od Artdeca a stíny i 6 hodin bez slévaní, což je na mě super výkon!

Teď k jednotlivým odstínům:


Zde na fotce jsou první 3 stíny z horní řady, které jsou nejsvětlejší a zároveň nejméně pigmentované.
1. Hodně tělová nenápadná barvička, vhodná do vnitřního koutku oka nebo jako rozjasňovač
2. Velmi jemná nevýrazná růžová s třpytkami, dobrá na projasnění očí
3. Matný, světle hnědý stín, málo pigmentovaný, fajn ve chvíli, kdy máte třpytivých stínu plný zuby a nenápadné líčení

Tyto stíny už jsou na tom s pigmentací lépe.
4. Metalický, hnědý odstín, dobře se kombinuje s ostatními barvičkami
5. Matná, tmavší hnědá barva, dobře se kombinuje s odstínem č. 3
6. Hodně třpytivá, zlatá barva, nejlépe pigmentovaná z celé horní řady


Tato trojice mě osobně přijde nejhezčí.
7. Zlatobronzový, metalický odstín, líbí se s kombinací stínů č. 6 a č. 8
8. Zemitý, bronzovohnědý odstín, velmi slušivý
9. Moc hezká slušivá růžová, myslím, že se nezratí, dobrá kombinace se stínem č. 2


Nejtmavší trio.
10. Tmavá hnědá s nádechem do šeda, dobrá kombinace se stínem č. 8
11. Nejtmavší stín z celé paletky, tmavě šedý, téměř černý
12. Tmavě modrý stín do šeda, doporučuju kombinovat se stínem č. 11


suma sumárum
Já osobně vám paletku doporučuji. Za 4 libry je to skvělý kup. Dobrá pigmentace, barvy a výdrž. Sice docela dost práší a dlouho s vámi nebude, ale pokud si nechcete kupovat dražší stíny UD Naked, tak vám postačí toto.

6 komentářů:

  1. No já právě teďka přemýšlím kterou si objednat - buď tuhle a nebo tuhle http://www.kosmetika-usa.cz/mua-make-up-academy/2768-mua-12-shadeundress-me-too-palette-paleta-ocnich-stinu-ve-stylu-urban-decay-naked-2.html ?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já mám pouze tuto Undressed, která je laděna spíše do tmavých barev a za sebe ji doporučuji, ale pokud máš radši jemnější a méně výrazné stíny, tak bych asi zvolila Undress Me Too :).

      Vymazat
  2. Je úžasná, strašně se mi líbí ty odstíny. Uvažuji nad ní, super článek :)

    OdpovědětVymazat
  3. Taky nad ní přemýšlím a tvůj článek mi pomohl v rozhodování :)

    OdpovědětVymazat