středa 27. března 2013

Nejsilnější držák všech dob - Essence gelové oční linky


Hezký den, i když tomu počasí neodpovídá, každou chvíli tu budou Velikonoce a já jsem za ně ráda, protože budou prázdniny. Sice jen pár dní navíc, ale i se hodí :). Dnes se podíváme na zoubek gelovým očním linkám od Essence, které jsou docela známé. Předtím jsem používala tužku, ale nikdy to nebylo. Linka nebyla moc sytá a celkově taková divná. A protože jsem slyšela na tyto linky velkou chválu, rozhodla jsem se, že jim dám šanci. Při mé další návštěvě v Rossmannovi už byly nákupním košíku.

Obal linek není nijak extra slušivý, ale ani odstrašující, myslím, že v tomto ohledu nenadchne a neurazí. Na nošení do kabelky nedoporučuji, skleněný obal je příliš těžký. Já si je vzala v hnědém odstínu 02 London Baby, který dost tmavý a vypadá skoro jako černý, ale zase ne příliš tvrdý, takže se nemusíte bát označení typu emařka apod. Někomu může vadit, že je třeba ke gelovým linkám štěteček. Mě osobně to vůbec nevadí a velmi dobře se mi s linkami pracuje. S ničím jiným se mi nepovedlo udělat si tak krásné a sofistikované linky. Vzhledem k tomu, že mi linky tolik nejdou, tak to považuji za úspěch.


Největším kamenem úrazu je výdrž. Jen pro upřesnění: Mám snad ty nejmastnější víčka na světě a žádné stíny mi nevydrží déle jak 6 hodin a to i s věhlasnou bází pod oční stíny od Artdeca. Když jsem stála večer před zrcadlem nalíčená těmito linkami, tak ať jsem mohla co jsem mohla, tak mi nešly na žádnou cenu odlíčit. Použila jsem na ně dvousložkový odličovač s olejem, micelární vodu Bioderma, která odlíčí všechno, jen tyto linky ne. Nakonec jsem musela použít samotný olej a po dlouhém boji a drhnutí šly konečně dolů a přesto mi taková tenká linka nad řasami zůstala a zmizela až za několik dní. Nad tím zůstává rozum stát!

Nyní tyto linky nepoužívám, zůstaly na dně kosmetického kufříku. Vlastnosti nemá špatné, ale to drhnutí a nekonečné odličování mi za to nestojí. Nechci si předčasně ničit oči. Upřímně nevím, jestli mám zkusit jiné gelové linky, bojím se, aby se mi nestalo to samé.


suma sumárum
Sytost a  barva super. Cena více než příznivá. Balení je natolik velké, že ani nejde vypotřebovat a zatím mi linky nevyschly. Aplikace je taky skvělá. Škoda té výdrže. Kdyby šly dobře odlíčit, označila bych je jako legendární, ale nejdou, tak se legendou nestanou :)


Žádné komentáře:

Okomentovat