čtvrtek 28. března 2013

Oblíbené výrobky březen 2013

Ahoj, další měsíc už je u konce a je načase si ho zrekapitulovat. Musím říct, že březen byl z kosmetického hlediska docela úspěšný, objevila jsem spoustu nové kosmetiky a bylo těžké rozhodnout, co jsem používala nejraději.


1. Oriflame - Toaletní voda Sensoria

Toaletní voda Sensoria by Oriflame
Pro lidi, kteří mají radši lehčí vůně je tato ideální. Je hodně svěží, připomíná mi léto, což se v tyto chladné a sněživé dny hodí.


2. Yves Rocher - Expresní odličovač na oči s chrpou

Expresní odličovač na oči s chrpou

Na tento odličovač jsem četla spoustu chvály a tak jsem ho musela vyzkoušet. Je docela mastný, ale zase ne příliš a odličovací schopnosti jsou velmi dobré, ale ne perfektní. Od té doby, co jsem vyzkoušela micelární vodu od Biodermy, která odlíčí dokonale a bez mastného povlaku, už mi tak úžasný nepřijde. Ale dopotřebovat ho chci do konce. Pokud ho seženete v akci, tak doporučuju.


3. Sans Soucis - MOISTURE Aqua Benefits

Tento krém v 30 ml balení byl součástí únorového Ladyboxu, který jsem si sice neobjednala, ale podařilo se mi ho ukořistit  na Exchange, takže jsem měla radost. Musím říct, že je to po dlouhé době krém, po kterém nemám žádnou alergickou reakci ani mi nezhoršuje pleť. Konzistence krému je lehká a neucpává póry. Konečně dali do beauty krabičky krém, který může používat i mastnější pleť. Jediné, co mě odrazuje je cena. Na stránkách Ladyboxu stojí 839 korun a to je pro mě vážně dost.


4. Just - krém na ruce s heřmánkem


Švýcarská přírodní kosmetika pro mě byla až donedávna velkou neznámou. Prodává se přes kosmetické poradce, podobně jako Oriflame nebo Avon. Máma si koupila od této značky krém na ruce s heřmánkem, který není mastný, přesto dobře hydratuje. Vůně je opravdu heřmánková někomu voní a někomu zase smrdí. Vzhledem k tomu, že Just je přírodní kosmetika, odpovídá tomu i cena. Plné balení krému je 60 ml a stojí 275 korun.


5. Yves Rocher - Opravné tělové mléko pro velmi suchou pokožku

Opravné tělové mléko pro velmi suchou pokožku

Jedno z nejlepších tělových mlék, které jsem kdy vyzkoušela. Není příliš hutné, ale i přesto je spíše mastnější a velmi hydratuje a zvláčňuje. Ačkoliv v obličeji jsem hodně mastná, zbytek těla je spíše suchý, v zimě má tendenci k dehydrataci a toto mléko mi hodně mi pomohlo. Chválím i praktické odklápěcí víčko. Sice je to jen detail, ale i to se počítá.


6. Oriflame - Prodlužující řasenka Endless Lash Oriflame Beauty

Prodlužující řasenka Endless Lash Oriflame Beauty
Už jsem o ní něco psala tady. Pořád mi moc vyhovuje. Řasy krásně prodlouží a neslepí ani při více vrstvách. Je to jedna z těch lepších řasenek od Oriflame.


7. Dermacol - Kompaktní pudr s reliéfem krajky

COMPACT POWDER
Tento pudr jsem si kupovala v akci, stál asi okolo 65 korun, což je velmi příznivá cena. Mám ho v odstínu 1, který je světlý, tudíž barvu make-upu nijak nemění. Zmatnění je taky slušné, není to sice celý den, ale to nezvládne asi žádný pudr. Navíc je to jediný pudr, který mi voní, cítím z něj skořici a vanilku. Reliéf krajky je krásný i když dlouho nevydrží. Jediné co bych vytkla je balení. Je velmi křehké a víčko málo drží. Taky chybí zrcátko, ale za tu cenu to není špatný kup.


suma sumárum
Do komentářů mi nezapomeňte napsat, jaké jsou vaše oblíbené produkty. Jinak doufám, že vás článek nenudil a pěkně jste si početli.

Žádné komentáře:

Okomentovat