sobota 2. března 2013

Únorový Senzabox



Ahoj, vítám vás u dnešního článku. I když jsem si v prosinci řekla, že si na nějakou dobu žádný Senzabox nepořídím, nakonec jsem udělala jinak. V lednu mě nejdřív mrzelo, že jsem si Senzabox neobjednala, protože se mi daný obsah moc líbil. A když jsem se dozvěděla, že v únoru dají do boxu Lush a MUFE, neváhala jsem ani vteřinu a už jsem objednávala.

Když jsem krabičku poprvé otevřela, pocítila jsem menší zklamání. Box byl nějaký malý a produktů tam moc nebylo. Navíc jsem neobjevila žádnou plnou velikost. Kombinace žluté a růžové barvy není úplně můj šálek kávy, ale ošklivý není to zas ne, ale jakmile jsem krabičku vyprázdnila, tak jsem ji věnovala sestře, ta ji využije víc než já a ještě jsem jí udělala radost :).


Obsah beauty boxu obsahoval tentokrát 6 miniatur + vzorek a jeden bonus v podobě energetické žvýkačky.
  • LUSH - Sugar Scrub cukrový scrub na tělo
Začneme tím nejlepším. Značka Lush mě vždycky lákala, ale zatím jsem neměla tu čest se s ní seznámit, proto jsem ráda, že jsem ji v Senzaboxu objevila. Mohly jste najít krém na nehtovou kůžičku, tuhý masážní olej nebo scrub na tělo. Na mě vyšel naštěstí peeling. Krémů a olejů mám spoustu, ale peeling na tělo už nějakou dobu postrádám. Mám ho sice zatím krátkou dobu, ale mohu konstatovat, že mi vyhovuje. Kůži hodně obrousí, je po použití hebká na dotek. Jediné co mě zklamalo je vůně. Tento scrub ji bohužel postrádá. Vůbec není cítit po cukru, což je fakt škoda. Jinak by to byl dokonalý výrobek.
  • MUFE - Smoky Lash Mascara
Z tohoto produktu mám spíše smíšené pocity. Doufala jsem, že objevím od MUFE tužku na oči nebo oční stíny. Řasenek mám momentálně spoustu a jejich nevýhoda je, že po oevření rychle vysychají a kazí se, takže se nevyplatí je moc skladovat. Kartáček má celkem obyčejný, ničím nezajímavý. Na druhou stranu mám možnost vyzkoušet řasenku dražší cenové kategorie, což nemusí být na škodu. Řasenka se nedrolí, když si dáte pozor, tak neslepí, ale žádný dramatický efekt nečekejte. V plném balení bych si ji nekoupila.
  • NIP + FAB - Tělové máslo Mango Smoothie
Tak tady nevím, jestli mám být ráda nebo zklamaná. To samé máslo jsem objevila v listopadovém Ladyboxu. Myslím, že značka NIP+FAB má spoustu zajímavých produktů, které bych ráda vyzkoušela, tak proč museli dávat ten stejný výrobek i do Senzaboxu. To fakt nechápu. Navíc všech těch tělových krémů a másel mám momentálně spostu, že to ani nestíhám všechno spotřebovávat. Alespoň, že vyzkouším jinou vůni. Předtím jsem měla kokosové latté, které vonělo přímo božsky. Teď mám mango, které voní taky moc dobře, ale pokud bych to měla srovnat, tak kokosové latté je o trochu lepší. Jeho hydratační schopnosti jsem skvělé, rychle se vsakuje, ani cena v plné velikosti není špatná. Takže ve finále jsem spokojená. Někdy v budoucnu, až se zbavím všech tělových másel a mlék, co momentálně mám, tak se k němu vrátím.
  • RYOR - Ryamar - denní krém amarantovým olejem
Jsem ráda umístění české značky Ryor v boxech, ale radši bych od nich vyzkoušela jiný produkt. Citlivou pleť sice mám, ale zároveň taky problematickou s tendencí rychlému lesknutí. Proto mi téměř nikdy žádný pleťový krém nevyhovuje a jsem v tomhle ohledu dost vybíravá. Na mě je moc hutný a výživný a to nesnesu. Myslím, že ho do budoucna nějak využiju. Mohu si jím mazat ruce nebo nohy. Věřím, že si najde své oblíbence, ale za mě ne.
  • DOVE - Sprchový gel Dove Purely Pampering - Bambucké máslo a vanilka
Nenadchne ani neurazí. Sprchové gely Dove jsou prostě klasika. Já od nich měla jiné, různé varianty gelů a zatím mě žádný z nich nezklamal. Sprchových gelů mám sice spoustu, ale myslím, že je to věc, která se v koupelně neztratí a každý ji využije. Určitě bude fajn na cesty.
  • CRABTREE A EVELYN - Avocado Hand Therapy
Já osobně této značce moc neholduju, mám pocit, že těží z toho, že si jejich výrobky kupuje královská rodina a jejich ceny jsou proto moc nadsazené. Krémů na ruce jsem už vyzkoušela hodně a tento mezi nimi příliš nevyniká. Moc mi nevoní a to balení v čele se šroubovacím víčkem je jedním slovem příšerné, ještě k tomu už mi přišel trochu promáčklý. Ruce hydratuje sice dobře, to nepopírám, ale stejnou sloužbu mi udělá krém za poloviční cenu.
  • BITTERS - energetická žvýkačka
Nevím jak vy, ale já těmto věcem neholduju. Energetické nápoje typu Redbull jsem si nikdy nekupovala, ani mi nechutnaly, kafe taky nepiju, kofein moc nemusím. Proto mě nějaká energetická žvýkačka nechává úplně chladnou. Upřímně mi to přijde blbost dávat toto do boxu
  • NIP + FAB - No Needle Fix
Jsem ráda, že je to jen vzoreček. Já naštěstí zatím žádný obličejový lifting nepotřebuju a i kdyby, tak nevěřím tomu, že kosmetika má takové účinky jako chirurgický zákrok. Alespoň mi nebude líto to vyhodit.


Suma sumárum:
Tento únorový senzabox vystihuje jedno slovo: průměr. Radostí do stropu neskáču, ale hrůza to není. Nadšená jsem z Lushe, pro další výrobky určitě najdu využití a bonus se vzorkem byly vyloženě propadáky.


Máte také únorový senzabox? A jak jste s ním spokojené?

4 komentáře:

  1. Mně se ten obsah docela líbí, ale nekoupila bych si ho :-)

    WorldByBella

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nebýt peelingu od Lushe, tak bych koupě litovala. Jinak obsah nebyl špatný, ale měla jsem i lepší :)

      Vymazat
  2. Máme téměř totožný názor :) Asi jsem čekala něco víc a ne pytlíček s výrobky, který se vejde do dlaně... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že nejsem jediná, kdo si to myslí :)

      Vymazat