pondělí 1. dubna 2013

TAG na co jsem v kosmetice levá

Ahoj, vítám vás u dnešního článku a na úvod všem přeji všechno nejlepší do nového měsíce. Přemýšlela jsem nad tím, jakým článkem mám začít a napadl mě tento TAG, který poslední dobou hromadně koluje po beauty blozích, tak proč trochu nepřispět :).

                                                     1. Účesy a úprava vlasů

Tak tady je to se mnou vážně těžké. Mám sice delší, ale zato velice jemné a nezkrotné vlasy a na nich nic nedrží. Nejsem ani schopna si udělat cop, maximálně culík, ale ten skoro vůbec nenosím, protože s ním vypadám jako blbeček. Taky moc nefandím stylingovým produktům na vlasy, používám pouze tužidlo a občas přidám lak. Na nějaké vosky a gely mě nikdo neužije, na mé zplihlé a rychle se mastící vlasy to není ono. Na druhou stranu si nejsou schopni s mými vlasy poradit ani kamarádky, tak to asi nebude jen mojí nešikovností :)


2. Oční linky

Na to nejsem zrovna nijak extra dobrá, sice se už zlepšuje a stále zkouším různé techniky, ale dokonalé kočičí linky nezvládnu asi nikdy. Na horním víčku to i zvládám, ale dolní je peklo. Vždycky když si chci nějak nalíčit spodní oční víčko, dopadne to strašně a vypadám jak zombie nebo s monoklem. Ráda bych to nějak vylepšila, ale zatím to moc nejde.


3. Konturování obličeje

S bronzerem jsem nikdy nebyla žádná kamarádka. Vždycky jsem obdivovala ty dokonalé vytvarované tváře s vystouplými lícními kostmi a nikdy se mi nepodařilo tohoto efektu dosáhnout. Vždy byl bronzer na obličeji vidět. Návodů na konturování obličeje je sice spoustu, na youtube jsem se taky dívala na postupy, ale chce to ještě hodně tréninku.


4. Zdobení nehtů

Já moc ráda zkouším různé nail arty. V poslední době jsem si oblíbila magnetický lak a kuličky na nehty. Ale mám pocit, že to nikdy není ono a když vidím různé fotky a obrázky, co všechno s tím jiné slečny dovedou, jsem z toho smutná. Nemluvě o tom, že mi výsledek bikdy dlouho nevydrží.


  

5. Umělé řasy

Já se snad nikdy nenaučím používat umělé řasy, používám pouze řasenku. Představa nekonečně dlouhých, hustých a tmavým řas mě velmi láká, ale mě ty řasy prostě nedrží.

 



suma sumárum
To bylo asi všechno, na co si teď vzpomenu. Doufám, že se v tom časem zlepším, většina věcí, co jsem napsala je prostě o zručnosti. Do komentářů napište, co vám v kosmetice moc nejde nebo i to v čem jste dobré.

3 komentáře:

  1. Ahoj, já jsem taky toužila po dlouhých řasách a nejdřív sem používala vodičku Lumigan na řasy, ale nevydržela jsem ji používat pravidelně a tak jsem zvolila řasy umělé. První pokus byl totálně na nic a řasy jsem zmuchlala a zahodila a pak už nebyly použitelné, ale postupem času jsem se zlepšila a teď už řasy úmím krásně nalepit. Chce to cvik a trpělivost a hlavně koupit dobré řasy. Nejlepší jsou takové, aby měly tenkou vrstvu na kterou se nanáší lepidlo. http://www.vmd-drogerie.cz/fotky3419/fotos/gen320/gen__vyr_3591105-kopie.jpg

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak ty mě zaujaly, díky za tip :)

      Vymazat
  2. ja sa priznam ze umele mihalnice som skusala len raz a nebola to teda ziadna slava :(( a nechce sa mi robit vselijake veci s nechtami - lakujem si ich poctivo ale skusat nove veci to nie :((

    ale za to ma bavi skusat vselijake kombinacie tienov :) v tom som dobra :))

    Inak ak ta trapia kruhy pod ocami tu je recenzia na jeden super vzrobok aj s dokazom, ze funguje http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/04/ako-nipfab-vyliecilo-zombika.html

    OdpovědětVymazat