čtvrtek 23. května 2013

Ladybox duben 2013 + recenze na jednotlivé produkty

Ahoj všem u nového článku. Beauty boxy u mě už dlouho nebyly. Naposledy jsem si kupovala únorový Senzabox. Naposledy jsem si kupovala Ladybox v prosinci a už budu konec května :-). Dnes se podíváme na zoubek dubnového Ladyboxu. Vím, že jdu docela pozdě, vzhledem k tomu, že už začíná vlna květnových krabiček, ale tentokrát měl Ladybox dlouhou cestu.


Dubnový Ladybox jsem si objednávala ve chvíli, když se začal rozesílat, někdy koncem dubna. Možnost doručení jsem zvolila Zásilkovnu do Brna. Řekla jsem si proč ne, do Brna dojíždím do školy každý den, navíc je to o 20 korun levnější. Nějakou dobu jsem čekala, až konečně jsem si 6. května Ladybox vyzvedla. Jakmile jsem přišla domů, nadšeně jsem otevřela krabičku a mé zděšení nebralo konce. Místo světlé rtěnky jsem měla v boxů výraznou i přesto, že jsem měla v dotazníku jasně vyplněno, že chci světlou! Celá naštvaná jsem jim napsala mail a žádala reklamaci. Naštěstí mi ji uznali a rtěnku jsem jim odeslala na uvedenou adresu, až jim dojde, měli mi poslat správnou. Tak jsem čekala a čekala. Až dnes mi přišla pošta s balíčkem ve kterém byla světlá rtěnka. Co mě šokovalo nejvíce byl fakt, že mi k tomu přibalili pleťové tonikum od Weledy z březnového Ladyboxu jako dárek. Asi je to mrzelo a chtěli si mě udobřit. Pokud ano, tak se jim to povedlo :-)).

Místo řečí důkaz, omlouvám se za nekvalitní foto :)

Teď přejdeme zpátky k Ladyboxu a začnu balením, které se mi moc líbí a musím říct, že po černé je růžová příjemná změna. Design je jednoduchý, elegantní, nemám mu co vytknout.


Teď k jednotlivým produktům:

  • Anatomicals - sprchový gel ve vybrané variantě, 300 ml
Tento sprcháč jsem našla ve variantě Body cleanser you´ll swear by. Líbí se mi vtipné balení s pumpičkou a popisky. Vůně není moc výrazná, barvu má červenou, pění tak akorát. I když mám sprchových gelů spoustu, tento se určitě neztratí. Nevím jestli bych si kupovala znova, ale určitě jsem ho ráda vyzkoušela.
  • Eveline - Slim Extreme 4D Diamond sprchový peelingový masážní gel, 50 ml cestovní balení
O značce Eveline jsem zatím jen slyšela, ale nikdy jsem od ní nic neměla. Až doteď. Je určen na celulitidu. Já osobně naštěstí celulitidou netrpím, ale i tak mám výrobek celkem ráda. Stejně si myslím, že kosmetika na celulitidu nepomůže. Má úžasnou citrusovou vůni. Peelingové částečky jsou hodně jemné, spíše než peelingový je masážní. Kupovat si ho znova asi nebudu, ale ráda jsem si našla dočasnou náhradu za peeling od Lushe.
  • Kiss My Face - šampón a kondicionér Whenever, 29 ml cestovní balení
Oba dva výrobky jsou 100% přírodní a veganské. Byla jsem zvědavá, co to s vlasy udělá. Mě osobně přírodní péče na vlasy velmi vyhovuje a i tyto produkty se mi moc líbily. Oba dva krásně citrusově voní. U šampónu je problém nízká pěnivost, ale je to prostě tím přírodním složením. I tak dobře vlasy umyje a jsou krásně vzdušné a nadýchané, ale nemám pocit, že by vlasy vydržely déle nemastné. Kondicionér je oproti šampónu hodně hustý a vlasy jsou po něm lesklé a dobře se rozčesávají, ale nemám pocit, že by to byl nějaký zázrak. Jsem ráda, že se mi dostaly do rukou, ale stejnou službu mi udělají levnější kolegové.
  • Swisso Logical - pleťový krém ve vybrané variantě, 5 ml vzorek
Tento krém jste mohli dostat buď denní, noční nebo multiregenerační. Já dostala denní. I tak je na můj vkus dost mastný. Hold by s mastnou pletí to máme s krémy těžké. Možná ho pošlu dál, ale je to jen vzorek, takže toho moc nelituju.
  • MeMeMe - rtěnka ve vybraném odstínu, 4 g plné balení
Než se ke mě rtěnka v odstínu Selene dostala, trvalo dlouho, ale dočkala jsem se :-). Mám ji sice teprve jeden den, ale už teď jsem si o ní stihla udělat názor. Odstín je hodně dorůžova, já jsem spíše na nude rtěnky, ale i tak vypadá docela přirozeně. Vydrží bez porušení 2 hodiny, což je slušný výkon :-). Líbí se mi i hezké balení a značka MeMeMe je mi sympatická, ráda bych toho od ní vyzkoušela víc.


suma sumárum
Stručně a jasně, s dubnovým ladyboxem jsem spokojená. Není tam nic co bych nevyužila nebo co by mi vyloženě vadilo. Kromě pleťového krému jsem si všechno oblíbila. Nevím, jestli mě něco natolik učarovalo, že bych si to koupila znova, jsem člověk, který rád zkouší nové věci.

Žádné komentáře:

Okomentovat