úterý 21. května 2013

Oblíbené výrobky: duben/květen 2013

Ahoj, vítám vás všechny po delší době u nového článku. Minulý měsíc byl docela blázinec a tak jsem nestihla  napsat oblíbence za duben. Nakonec jsem to tedy shrnula na 2 měsíce dohromady. Dnes poprvé jsou taky všechny oblíbenci spolu vyfoceny na společné fotce :-)


1. Garnier - Tuhý antiperspirant 48h Sensitive 
Tento tuhý antiperspirant mi docela vyhovuje. Nedělá fleky a nedráždí pokožku. Má jemnou příjemnou a nevtíravou parfemaci. Bohužel, čím je teplejší počasí, tím míň mi stačí. Já se potím docela hodně, hlavně v podpaží. Znova si ho už nekoupím, mnohem více mě láká novinka od Rexony, která je prý hodně učinná.
2. Oriflame - Noční hydratační krém na nohy


Krémů na nohy od Oriflame mám víc a všechny jsou skvělé. ani tento není vyjímka. Je docela hutnější konzistence, ale díky tomu se ráno probudíte s hebčí pokožkou na nohách. Mám už druhé balení a určitě ne poslední.
3. L´Oreal Paris - řasenka Volume Million Lashes
Tuto řasenku jsem ulovila ve výprodeji v Rossmannovi před nějakým časem za stovku, místo původním čtyř set. Jsem s ní celkem spokojená. dodává spíše objem než délku, s kartáčkem se dobře pracuje a neslepuje. Znovu bych si ji ale nekoupila. Pouze v případě, že bych ji ulovila ve slevě, plná cena se mi zdá přemrštěná. Řasenky za poloviční cenu ji mohou skvěle konkurovat.
4. Bioderma - micelární voda Sensibio H2O
Kdybych měla označit jakýkoliv kosmetický výrobek objev roku, bezkonkurenčně by to vyhrála tato micelárka. Ze všech stran jsem na ni slyšela samou chválu, až se mi tomu nechtělo věřit. Musela jsem ji zkusit. Jedním slovem je dokonalá. Skvěle odličuje a zároveň osvěží. Dá se použít jako odličovač i pleťová voda. Vůbec nedráždí, mohou ji použít i ty největší citlivky. ráda bych vyzkoušela ještě variantu pro mastnou pleť Sébium. Určitě si ji koupím znova.
5. Revlon - make-up Colorstay
Na tento make-up jsem taky slyšela spoustu chvály a odolávala jsem velmi dlouho, až jednou mi to prostě nedalo a přes aukro si ho koupila. Používám ho teprve měsíc a je těžké dělat nějaké závěry, ale zatím mi vyhovuje. Nejvíce mě překvapila výdrž, která je famózní. Určitě bude časem samostatný článek.
6. Yves Rocher - šampón proti lupům
Vlasová kosmetika od Yves Rocher mi přijde oproti jinému sortimentu docela opomíjená, což je velká škoda. Vyzkoušela jsem od ní už 4 šampóny a se všemi jsem moc spokojená. Momentálně mám oblíbenou variantu proti lupům. Musím říct, že skutečně pomáhá, ale pořád mám hodně lupů, což bude mou vlasovou pokožkou. Navíc je i levný, stojí okolo 70 korun. Bohužel ho Yves Rocher stahuje s prodeje, což je velká škoda, pokud na něj ještě narazím, tak si ho koupím. 
7. Oriflame - Čistící pleťová maska Swedish Spa
Tato maska je hodně čistící, stáhne póry a pleť je po ní na pohled hezčí. Nějaké extra výsledky proti nečistotám a akné se nedostavily. Nevýhoda je, že zanechává trochu zelený nádech a špatně se smývá, ale to je hold riziko čistících masek. Pokud bude ještě někdy v akční ceně, tak si pořídím znova, ale teď mám v plánu zkusit jiné masky.
8. Oriflame - Toaletní voda Babes Passion Berry
Tato vůně je hodná sladká a trochu dívčí. Na teplejší počasí ideální. Vydrží tak půl dne, což je na toaletku slušný výkon. Součástí je taková bílá plastová panenka s nálepkami, kterou si libovolně ozdobíte a dovnitř strčíte skleněný flakón. Panenka je na ozdobu hezká, ale na cestování mi to přijde značně nepraktické, to si beru pouze flakón. Znova kupovat nebudu, Oriflame ji již stáhl z prodeje.


suma sumárum

Doufám, že se vám dnešní oblíbenci líbily a že mi napíšete do komentářů svoje vlastní.

Žádné komentáře:

Okomentovat